ArabicEnglishPersian
بورس لوازم تولد

وسایل تولد از کجا بخریم؟ بورس لوازم تولد در تهران [مرکز فروش]

۲۵ مرداد ۱۴۰۱

در این نوشته مکان های مختلفی که به فروش تکی و یا عمده لوازم تولد میپردازند و اصطلاحا بورس لوازم تولد هستند را به شما معرفی خواهیم کرد:

شما می توانید با بهترین قیمت لوازم تولد یا تم تولد مورد نیاز خود را از مکان هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تهیه کنید. 

خرید لوازم تولد

برای خرید لوازم تولد دو طریق کلی وجود دارد:

۱- از طریق اینترنت

با خرید اینترنتی دیگر وقت با ارزش شما برای رفتن به فروشگاه از بین نخواهد رفت. مزیت دوم این روش تنوع زیاد محصولات می باشد.

۲- از طریق مراجعه حضوری

مزیت این روش این هست که می توانید از نزدیک اجناس را ببینید اما خب بسیار وقت گیر می باشد و البته احتمالا تنوعی که انتظار دارید را نخواهید دید. 

وسایل تولد از کجا بخریم؟

در این زمینه خوشبختانه فروشگاه های زیادی در اینترنت وجود دارند. شما میتوانید با مراجعه به اینترنت و تنها سرچ کلمه “لوازم تولد” آن ها را پیدا کرده و احتمالا خرید کنید. قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه سایت پارس فستیوال بود که متاسفانه گویا الان فعالیت ندارند.

نکته: در این زمینه فروشگاه هایی همچون دیجی کالا نیز فعالیت دارند اما عموما قیمت این سایت معروف از قیمت های سایت های دیگر که تخصصی به لوازم تولد میپردازند بالاتر می باشد. همچنین تنوع دیجی کالا کمتر از این سایت هایی تخصصی لوازم تولد می باشد لذا خرید از سایت های تخصصی لوازم تولد را بیشتر توصیه می کنیم.

بورس لوازم تولد

خرید عمده لوازم تولد اینترنتی

اگر مغازه دار هستید و خرید عمده دارید میتونید از سایت ما یعنی سایت تولده برای خرید تون استفاده کنید.

فقط کافیه اپلیکیشن تخصصی ما رو نصب کرده و تمامی محصولات را با قیمت عمده مشاهده کنید. لینک اپ: 

مرکز فروش بادکنک در بازار تهران

بازار بادکنک تهران کجاست؟ در بازار تهران کمتر می توان فروشگاهی پیدا کرد که به صورت تخصصی بادکنک بفروشد. اکثر فروشگاه ها لوازم تولد می فروشند و اگر قصد تهیه بادکنک دارید باید به همان ها مراجعه کنید. این قضیه در مورد تم تولد در بازار بزرگ تهران نیز صادق می باشد.

خرید حضوری لوازم تولد و تم تولد

در زیر لیستی از آدرس فروشگاه تم تولد در تهران و مرکز خرید وسایل تولد در تهران را به شما ارائه می دهیم:

بازار تهران

برای خرید حضوری لوازم تولد و تم تولد قدیمی ترین و بزرگترین جایی که وجود دارد بازار بزرگ تهران می باشد. بازار لوازم تولد تهران بخشی از بازار تهران است.

بازار نوروزخان یا پله شیرازی بزرگترین بورس لوازم تولد در ایران محسوب می شود. برای رفتن به آنجا کافی است پس از خروج از مترو پانزده خرداد به سمت مسجد امام بروید. پس از گذر از مسجد امام آدرس پله شیرازی یا پله نوروزخان را بخواهید.

لوازم تولدی در پله نوروزخان

در این راسته و در پاساژ هایی همچون بقایی به فروش لوازم تولد می پردازند. شما برای تم تولد می توانید به پاساژ بقایی و طبقه زیر زمین آن مراجعه کنید.

همچنین برای خرید سایر لوازم تولد از مغازه های بالای داخل همان پاساژ استفاده کنید.

لازم به ذکر است که برای کسانی که از شلوغی بیزارند این مکان توصیه نمیشود چرا که به شدت شلوغ است

نکته: در مسیر پله نوروز خان مغازه های دیگری نیز وجود دارند اما عموما قیمت آنها بالاتر از پله نوروز خان است لذا توصیه میشود که اگر قیمت برایتان مهم است به آنجا مراجعه کنید.

عمده فروشی لوازم تولد در بازار تهران

بسیاری از فروشگاه لوازم تولد در بازار تهران عمده هم می فروشند. اما اگر مایل به خرید اینترنتی خرید عمده لوازم تولد هستید اپ ما بهترین گزینه می باشد. دانلود اپ

خیابان میرزای شیرازی

این خیابان نیز لوازم تولد فروشی های خوبی دارد که هم خلوت تر می باشند و هم دسترسی نسبتا بهتری دارند. شما می توانید به دور از ازدحام و شلوغی بازار از تولدی های میرزای شیرازی خرید کنید.

لازم به ذکر است که اجناس این راسته هم دارای تنوع خوبی است و هم نسبتا کاسبان خوش اخلاقی دارد. این خیابان از گذشته بورس لوازم تولد بوده و تعداد زیادی تولدی در این خیابون وجود داشتند.

بورس لوازم تولد در خیابان میرزای شیرازی

البته از آنجایی که کالاهای این خیابان کیفیت بالاتری دارند قیمت لوازم تولد آنجا هم نسبت به بازار گران تر می باشد. راستی خاطرتان باشد که زمان کریسمس این خیابان بسیار زیبا و چشم نواز می شود و کاسبان این خیابان کلی لوازم جشن کریسمس به مغازه های خود اضافه می کنند. حتما حتما در زمان کریسمس این خیابان را از دست ندهید.

منطقه بابا سلمان

این منطقه نسبتا دسترسی بدی دارد ولی می توانید لوازم تولد را با قیمت های بهتر پیدا کنید. دسترسی به این منطقه برای کسانی که جنوب شهر تهران هستند نسبتا بهتر می باشد.

از سرچ در گوگل میتوانید این منطقه را پیدا کنید.

تزئین های زیبای تولد

قنادی های بزرگ

علاوه بر لوازم جشنی ها برخی از قنادی های بزرگ نیز به فروش لوازم جشن و تولد در مقیاس و تنوع بالا میپردازند. قنادی هایی مثل ناتلی، لادن، سولدوش و … تم تولد و سایر لوازم تولدی ها رو دارا می باشند. 

از بهترین و بزرگترین آنها میتوان به قنادی مجلسی، نوبری و لادن اشاره کرد. این دو که در مرکز شهر قرار گرفته اند یکی از بهترین عرضه کننده های لوازم جشن تولد هستند.

البته این قنادی ها در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارند و شما میتونید تنها با یک سرچ ساده در آن ها را در شهر محل سکونت خود پیدا کنید.

لوازم قنادی ها

از سال حدودا ۹۸ یک سری از لوازم قنادی ها هم به فکر اضافه کردن لوازم تولد به محصولات شان شدند. معمولا شما میتوانید از لوازم قنادی های بزرگ بیشتر اقلام تم تولد مورد نیاز خودتان را تهیه کنید.

اما چیزی که کاملا مشخص می باشد این هست که قنادی ها تنوع کمتری نسبت به مغازه های لوازم تولد دارند.

بزرگترین بورس لوازم قنادی ها در تهران که به شما امکان تهیه لوازم تولد مورد نیازتان را می دهد چهار راه سیروس می باشد. 

برای دیدن بورس لوازم قنادی در شهر محل سکونت خود به نوشته بورس لوازم قنادی رجوع کنید.

یکبار مصرفی فروشان

در سال های های اخیر یکبار مصرفی فروشان استقبال خوبی از فروش تم تولد در مغازه های خود داشتند.

در حال حاضر بسیاری از پلاسکویی ها در کنار لوازم یکبار مصرفی خود برخی از اقلام تولد مثل تم تولد، نخ زری و .. را هم می فروشند. اگر در نزدیکی شما یکبار مصرف فروشی وجود دارد برای تهیه اقلام مورد نیاز خود حتما یک بار هم که شده سر بزنید و شانستان را امتحان کنید. 

سایر فروشگاه های لوازم تولد در سطح شهر

به جز مکان های بالا که ذکر شد همچنان فروشگاه های زیادی در زمینه لوازم تولد در شهر تهران فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به لوازم تولد فروشی های مناطق پاسداران و … اشاره کرد. از جمله فروشگاه های لوازم تولد مشهور در سطح شهر تهران میتوان به funglowing، persian و… اشاره کرد.

عموم این مغازه ها متاسفانه راه شناسایی خیلی واضحی ندارند و می توان گفت در محله ها فعال هستند و عمده مشتریان شان مردم بومی منطقه می باشند. 
در صورتی که شما طریقی را میشناسید که میتوان آنها را شناسایی کرد لطفا با ما در میان بگذارید.

خرید تم تولد

اگر به دنبال خرید تم تولد هستید و قصد استعلام قیمت و یا دیدن تنوع محصولات هستید حتما نوشته قیمت تم تولد رو مطالعه کنید. 


12 نظر
زهرا
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بنده هم بادکنک آرایی میکنم هم گل آرایی محدوده تهران،پردیس،بومهن،رودهن،دماوند
زهرا
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
سلام
زهرا
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
سلام دوستان عزیز من مغازه تم تولد داشتم جنسهامو جمع کردم زیر قیمت بازار به صورت یکجا میفروشم لطفا هر کس مایله تماس بگیره ۰۹۳۰۰۴۲۵۳۸۶
محمد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
من وسایل تم تولد وکادوی وظرف یکبار مصرف میخوام بخرم از کجا خرید کلی واسه مغازه بخرم
محمود دشتی
۱۴۰۲/۰۹/۸
بورس لوازم تولد ، عقد ،بله برون و عروسی و حشن و نورافشانی وارد کننده انواع بادکنک با برند پروفشنال جهت ارتباط با ادمین و ثبت سفارشات با آی دی 👇 در ارتباط باشید بازار تهران خ ۱۵ خرداد بعد از پله نوروزخان پایین پله شیرازی پاساژ صلحی طبقه زیر همکف پلاک ۲۷ فروشگاه گیفت پلاس
حسن دوستی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
سلام میخوام فروشگاه تم تولد بزنم لطفا اگه جای میشناسین راهنمایی کنین
عباس
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
فروش عمده تم تولد کلاه،لیوان،ریسه زیرقیمت
حدیث
۱۴۰۱/۱۱/۹
بادکنک از کجا بگیرم ارزونتر باشه
سلام وسایل یعنی بادکنک تعداد بالا میخوام از کجا بگیرم ارزونتره
۱۴۰۱/۱۱/۹
بادکنک از کجا بگیرم ارزونتره
N.ash
۱۴۰۱/۱۰/۶
دوستان عزیز سلام من کار شمع موم عسلی انجام میدم قیمتام از ۱۵۰۰ تومن هست به بالا این ادرس پیجمه کارامو ببینید Color__candle
ادمین
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اردس و شماره در فهرست پایین قرار داده شده
وحید
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سلام آدرس یا شماره میزارین

شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • بورس لوازم تولد