ArabicEnglishPersian
ایده سورپرایز برای همکار

سورپرایز تولد [ایده برای تولد همکار]

۲۱ مهر ۱۴۰۱

سورپرایز تولد یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین قسمت های یه تولد میتونه باشه. سورپرایز کردن همکار یا همسر یا دوست پسر نیاز به یک ایده داره. بله شما نیاز به ایده سورپرایز تولد دارید. 

بیشتر آدم ها عاشق سورپرایز هستن و از غافلگیری شدن لذت میبرن و تا سالها تو ذهنشون میمونه. خیلی خوبه که دوستان و اطرافیان شما به شما فکر کنند و روز تولد شما براشون مهم باشه و همیشه منتظر یه سورپرایز تو روز تولدتون باشید. 

همیشه سعی کنید که دوستاتون یا همکار یا همسرتون رو سورپرایز کنید. خب اینجا ما قصد داریم تا چند ایده خاص را برای سورپرایز کردن دوستاتون تو روز تولدشون، بهتون معرفی کنیم.

البته ایده هایی مثل اخر شب وارد اتاق شدن و مهمونی گرفتن ایده های پیش پا افتاده ای هستند

اینجا قرار نیست ایده هایی مثل اخر شب وارد اتاق شدن یا مهمونی گرفتن و … که ایده های سورپرایز پیش پا افتاده ای هستند رو به شما پیشنهاد بدیم. ایده های جذاب براتون آماده کردیم:

سورپرایز تولد با پاکت نامه به صورت اعداد

تو این نوع سورپرایز افراد نزدیک به فرد خاطرات قشنگی که با اون فرد دارن یا هر چیز دیگه را روی کاغذ مینویسن و برای فرد تو پاکت نامه میذارن.

واسه اینکه تزیین قشنگ تری داشته باشید بتهره که پاکت ها کوچیک و بزرگ و با رنگ های مختلف انتخاب بشه. 

جهت خرید پاکت پول به صورت عمده می توانید به صفحه خرید عمده پاکت پول مراجعه کنید

سورپرایز تولد با نامه و عدد تولد
سورپرایز تولد با نامه و عدد تولد

ایده سورپرایز تولد نامه ای

ایده ی این مدل دقیقا شبیه حالت قبل هست اما این ایده سورپرایز تولد سن شخص رو لو نمیده. این ایده سورپرایز برای همکار و مخصوصا همکار خانوم میتونه مناسب و کاربری باشه. البته هر کسی که دوس نداره سنش رو بقیه بدونن هم بهتره از این مدل استفاده کنید. 

سورپرایز تولد نامه ای
سورپرایز تولد نامه ای

ایده سورپرایز تولد خیلی خاص با آویزون کردن یک گالری عکس

احتمالا تجربه ی استفاده از بادکنک هلیومی رو دارین. میدونیم که این بادکنک ها اگه درست باد بشن انقدر میرن بالا تا به سقف بچسبن. دقیقا در این ایده سورپرایز تولد قصد داریم از این ویژگی عالی بادکنک های پرشده با گاز هلیوم استفاده کنیم. 

این ایده سورپرایز یه مقدار عاشقانه و رمانتیک هست و مخصوص افرادی هست که دوسشون دارین. 

ایده ی سورپرایز به این صورت هست که عکس های دونفره یا حتی تکی از عشقتون رو انتخاب کنید و انتهای بادکنک هلیومی با نخ رنگی آویزون کنید. به علت ویژگی بادکنک هلیومی عکس ها به صورت معلق در هوا خواهند بود در حالی که سقف پر هست از بادکنک های رنگی که کنار هم به سقف چسبیدن. 

منظره ی فوق العاده ای خواهد بود. پیشنهاد میدم عکسهایی که انتخاب میکنید هر کدوم نمایانگر یکی از خاطرات خوبتون از سالهای قبل باشه. هر عکس یه خاطره! عالیه نه؟

برای زیبایی بیشتر منظره میتونید به عکس های معلق و سقف زیبا که با بادکنک های هلیومی تزیین شده اکتفا نکنید و روی کف زمین چند تا شمع وارمر یا شمع های زیبای دیگه انتخاب کنید. 

شخصی که تولدش هست وقت وارد اون مکان میشه اول چشمش به شمع ها میفته بعد به بادکنک ها نگاه میکنه و کلی سورپرایز میشه. 

این ایده یکی از رمانتیک ترین و پر احساس ترین ایده ی سورپرایز برای عشقتون، همسرتون و … میتونه باشه. 

سورپرایز تولد برای عشقم
سورپرایز تولد خیلی خاص

ایده سورپرایز با بادکنک های آبی

این ایده یه مقدار شیطنت آمیز هست و حتما خیس آب میشید 🙂

یه سبد از بادکنک های مختلف رو که قبلا با آب پر کردین رو تهیه کنید و دم در قرار بدین. روی سبد بنویسید که اگه میتونی منو با این بادکنک ها نشونه بگیر! یا یه چیزی مثل این.

برای خودتون هم یه همچین سبدی از بادکنک های از آب پرشده از قبل کنار گذاشته باشید و جایی پناه بگیرین (پنهان بشین).

شخصی که تولدش هست وقتی میخواد وارد اون مکان بشه جلوی پاش با بادکنک ها و متنی که براش نوشتین روبه رو میشه و احتمالا یه مقدار گیج میشه. حالا موقعشه اولین شلیک رو شما به سمتش پرتاب کنید و این جنگ پر از آب رو شروع کنید. همین که اولین بادکنک بهش بخوره و خیس بشه متوجه میشه که با اون بادکنک ها باید چیکار کنه :)))

سورپرایز تولد با بادکنک های آبی
سورپرایز تولد با بادکنک های آبی

در این سورپرایز قصد داریم که شما را با انواع سورپرایز های قشنکگ دیگه آشنا کنیم

ایده سورپرایز تولد با چند تا کادوی کوچیک با کاغذ کادو خاص

به جای تهیه کردن یک کادوی بزرگ می تونید چند تا کادوی کوچیک برای شخصی که تولدش هست تهیه کنید. اما توی این ایده سورپرایز شخصی که تولدش هست اجازه نداره کادوهای کوچیک شمارو با هم باز کنه. 

روی کاغذ کادوها ساعت های مختلفی یادداشت کنید و ازش قول بگیرید که هر کادو رو باید تو ساعتی که روش یادداشت شده باز کنی وگرنه زدی زیر قولت!

اینطوری کل روز میتونه از تولدش لذت ببره و انگار که در ساعت های مختلف دائم داره از شما کادو میگیره. همه ش لحظه شماری میکنه که زمان کادوی بعدی برسه تا ببینه که این یکی کادو یعنی چی میتونه توش باشه. 

البته حتما نیاز نیست که همه ی کادو هارو شما برای شخص بخرید. میتونید با افرادی که به جشن دعوت هستن و قصد دارن کادو بیارن هماهنگ کنید و هر کدوم یک ساعتی رو روی کادوها بنویسید

ایده ی سورپرایز خیلی جذابی هست که میتونه تولد رو برای فرد خاطره انگیز کنه. 

سورپرایز تولد با کادوهای کوچیک
سورپرایز تولد با کادوهای کوچیک

ایده سورپرایز تولد با تزئین ماشین

ممکنه شما به هر دلیلی امکان جشن تولد گرفتن برای عشقتون یا دوست پسر یا دوست دختر رو در خونه یا کافی شاپ نداشته باشین. یا ممکنه که بخواید قبل از جشن اصلی یه جشن کوچیک دو نفره برای سورپرایز یا بیشتر رمانتیک بودن و خاطره سازی بگیرید. 

برای این شرایط هم یه ایده سورپرایز تولد هم وجود داره. میتونید ماشین تون رو تزیین کنید. بله! ماشین رو بادکنک بزنید روبان بزنید و یه جشن کوچیک تو ماشین بگیرید. جشن تو ماشین هم راحت تره هم کار راه اندازه و هم میتونید تا ۴ ۵ نفر هم دعوت کنید و جشن تون رو باحال تر کنید. 

سورپرایز تولد با تزئین ماشین
سورپرایز تولد با تزئین ماشین

سورپرایز تولد با یک اتاق پر از بادکنک

اگر میخواهید که داخل خونه یک نفر برید و قبل از این که بیاد اون را غافل گیر کنید شاید این سورپرایز بهترین برای شما باشه

تو این نوع سورپرایز طرفتون را با یک اتاق پر از بادکنک هایی با رنگی که دوست داره میتونید خوشحال کنید.

در ضمن هزینه کمی هم براتون داره

میتونید با بسته ی بادکنک های ساده در بسته های ۱۰۰ تایی و یا تلمبه برقی( پمپ بادی) را با کلیک کردن بر روی لینک خرید کنید.

سورپرایز تولد عشقم
سورپرایز تولد عشقتون با یک اتاق پر از بادکنک

اگر دوست دارید که همکارانتون رو سورپرایز کنید حتما بهتون توصیه میکنم که به نوشته سورپرایز تولد ۳ برید

در نوشته قبلی با استفاده از بادکنک و کاغذ کادو روش هایی رو بهتون یاد دادیم

حالا در این نوشته قصد داریم که روش های سوپرایز تولد همکارتون رو به شما یاد بدیم.

در ادامه میخوایم چند تا ایده سورپرایز برای تولد همکار هم خدمتتون ارائه بدیم:

سورپرایز تولد همکار با یک کلیپ خاص

در صورتی که دوست دارید یک سورپرایز خاص داشته باشید توصیه میکنم که یک فیلم خیلی خوب درست کنید. نرم افزار های زیادی برای ایجاد یک کلیپ با صرف زمان خیلی کم وجود دارن.

از بین نرم افزار های مختلفی که شما میتونید بدون هیچ سواد فنی از اونها استفاده کنید برنامه quick یکی از بهترین هاست. همچنین میتونید از برنامه viva video هم استفاده کنید.

هر دو اونها در گوگل پلی وجود دارند و به راحتی میتونید اون ها رو نصب کنید. استفاده از این نرم افزار به شدت راحت هستش و واقعا اون را توصیه میکنم

سورپرایز تولد با یک گالری خاص از خاطرات
سورپرایز تولد با یک گالری خاص از خاطرات

سورپرایز تولد با چاپ روزنامه ای

خیلی خاص خواهد بود که صبح که همکارتون وارد اتاقش میشه و روزنامه را باز میکنه بیهو ببینه تیتر روزنامه تولدش باشه. این نوع سورپرایز برای همکار کار قشنگی میتونه باشه

برای این کار میتونید سری به خیابون ظهیر الاسلام بزنید تا براتون بتونن کار های گرافیکیش رو انجام بدن و همون جا هم براتون چاپش کنن.

سورپرایز تولد همکار
سورپرایز تولد با روزنامه

سورپرایز با یک جعبه بادکنک

خیلی خاص خواهد بود اگر همکارتون با یک جعبه خالی رو به رو بشه و اونرا باز کنه و یهو ببینه که کلی بادکنک از اون بیرون میاد. این ایده رو احتمالا در خیلی از فیلم ها تا به حال دیدید.

فقط یادتون باشه که برای جذاب تر شدن میتونید از بادکنک هلیومی استفاده کنید.

اگر دوست دارید که درباره باد کنک هلیومی بدونید و یا میخواهید خرید کنید میتونید بر روی بادکنک هلیومی کلیک کنید

سورپرایز تولد همکار
سورپرایز تولد همکار


شما هم نظر خود را برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • ایده سورپرایز تولد